فهرست

پیام تبریک به مناسبت ولادت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع)

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، طی پیامی میلاد آخرین رسول خدا میلاد پیام آور رحمت و مغفرت، اسوه اخلاق نیکو حضرت محمد (ص) و موسس فقه جعفری امام صادق (ع) را تبریک و تهنیت گفت.

مهندس سید مهدی اکبری طی پیامی هفدهم ربیع الاول، که مصادف با سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) می باشد را به همه مسلمانان عالم تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام بدین شرح است ؛

هفدهم ربیع الاول سالروز طلوع خورشیدی دیگر از سلاله پاک رسول اکرم صلی الله علیه و آله و میلاد فرخنده ششمین امام معصوم علیه اسلام می باشد، که مزین به خجسته ترین آفرینش های خلقت است، روزی که بهانه خلقت، خاتم الانبیاء حضرت محمد (ص) با قدوم مبارکش هستی را نورافشان کرد.

ماه محرم و صفر را پشت سر گذاشتیم با اندوه و اشک و ناله، اشک ریختیم و دل تازه کردیم و با یاد ابا عبدالله الحسین(ع) و معرفت کسب کردیم، اکنون وقت آن است که در این بهار به یُمن رویش دوباره‌مان سجده شکر به جای آوریم و این بهار را قدر بدانیم و بندگی کنیم.

در این ماه، ذخایر برکات خداوند و نورهای زیبایی او بر زمین فرود آمده است. زیرا میلاد رسول خدا صلی اللّه علیه و آله و سلم در این ماه است و می‌توان ادعا کرد از اول آفرینش زمین، رحمتی مانند آن بر زمین فرود نیامده است زیرا برتری این رحمت بر سایر رحمت‌های الهی مانند برتری رسول خدا بر سایر مخلوقات است.

اینجانب ضمن تبریک این ایام فرخنده از پرودگار متعال برای پیروان برگزیده رسول آسمانی، روزهای روشن همراه با سلامتی و اخوت مسئلت دارم.