فهرست

پیام تبریک مدیریت آمار و فناوری اطلاعات

مدیریت آمار و فناوری اطلاعات سید مهدی اکبری، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان دانشگاه، با صدور پیامی، چهارم شهریور روز کارمند را به کلیه کارکنان و نیروهای درمانی بیمارستان های تابعه این دانشگاه تبریک گفت.متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

خدا را شاکریم که فرصتی دست داد تا روز کارمند را به همکاران دلسوز و متعهد این دانشگاه و بیمارستان های تابعه تبریک گفته و از خدمات و زحمات ایشان تجلیل کنیم.

از آنجایی که داشتن نیروی انسانی متعهد و متخصص، از مهمترین و اثربخش‌ترین الزامات بالندگی و توسعه یک سازمان است، مسئولیت همکاران به عنوان یکی از بزرگترین و اثرگذارترین دانشگاهها در حوزه علوم پزشکی و به خصوص خدمت رسانی به آحاد جامعه را بر عهده دارد، دوچندان است.

مسلّماً بخش عظیمی از فعالیت‌های مجموعه وزین دانشگاه بر دوش شما کارمندان عزیز و گرانقدر قرار دارد و امروز فرصت را مغتنم می‌دانم تا از خدمات و فعالیت‌های ارزشمند تمامی کارمندان صدیق و پرتلاش دانشگاه بابل  قدردانی نمایم.


اینجانب با تبریک روز کارمند و آرزوی بهرورزی و موفقیت برای همه همکاران گرامی به خصوص همکاران عزیز در بخش آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، امید دارم با همکاری و همراهی یکدیگر، بتوانیم در مسیر رشد و اعتلای دانشگاه علوم پزشکی بابل و خدمت رسانی به جامعه کوشا باشیم.