فهرست

جلسه کمیته فنی در امیرکلا برگزار شد

به گزارش مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه جلسه‌ای در خصوص کمیته فنی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات، با حضور مدیر محترم مرکز آموزشی درمانی کودکان امیرکلا و مدیریت آمار و فناوری اطلاعات و کارشناسان درمانی فناوری اطلاعات در مرکز آموزشی درمانی کودکان امیرکلا برگزار گردید.

در طی این جلسه که حدودا دو ساعت به طول انجامید، در ابتدا آقای مهندس مهدی اکبری، مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ، ضمن تشکراز مدیریت مرکز آموزشی درمانی کودکان امیرکلا که میزبانی این جلسه را بعهده گرفتند، توضیحاتی در خصوص چگونگی اجرای پروژه نسخه نویسی الکترونیک در مراکز آموزشی درمانی و بازدید حضوری از مراکز اسکرین و درمانگاه این مرکز  و بررسی مشکلات اجرای این پروژه در مراکز فوق  بیان نمودند.

در ادامه جناب آقای دکتر خاکساریان مدیر محترم مرکز آموزشی درمانی کودکان امیرکلا نظر مطالبی در خصوص مشکلات زیرساخت IT  در مرکز، دید درجه ۲-یا ۳ سران و مدیران دانشگاه در خصوص مشکلات IT ، پایین بودن دانش IT  برخی از پرسنل مراکز، نحوه اجرای نسخه نویسی الکترونیک در مرکز، کمبود یوزر اتوماسیون و تایمکس برای مرکز و مشکل اضافه کار پرسنل جدیدالورود ارائه نمودند. سپس هر یک از افراد در جلسه انتقادات و پیشنهادات خود را در خصوص مسایل و مشکلات پیش رو در مراکز اعلام نمودند.